Анимация: Дълго пътуване

By | ноември 28, 2021

Отминаха дните, когато първите илюстратори и аниматори се опитваха да правят филми с ръчно нарисувани скици и графики. Великият Уолт Дисни рисува ръчно повечето от ранните си творби. Неговата работа е връх и вдъхновение за съвременните аниматори и графични дизайнери по целия свят.

Съвременните анимационни филми са най-високите в съвременната филмова индустрия. Дисплей от висок клас с графики, анимации и CGI, които зрителите никога не са виждали преди.

Технологичните разработки в областта на компютърните науки и дизайна предоставиха много възможности за настоящите аниматори. Беше много по-лесно да бъдеш амбициозен за художниците на графика и анимация, защото технологията на нашето време е напълно разрешителна, с нови и радикални постижения, които се случват всеки ден.

Анимацията е изминала дълъг и труден път от най-ранните времена, като днешните анимационни творения са много реалистични, можете да протегнете ръка и да ги докоснете.

Появата на компютрите и авангардни компютърни приложения беше революционна през годините и успехът на днешната анимационна индустрия трябва да бъде признат.

Технологичният напредък в анимационната индустрия е безкраен процес и се очаква да продължат да нарастват със скокове и граници, дори преодоляване на настоящата тенденция „по-голям и по-добър“.

Вземете например CGI, когато компютърно генерираните изображения надхвърлят установените закони на физиката. Аниматорите могат да изпълняват своите невъзможни, понякога странни, анимирани герои, използвайки усъвършенствано CGI.

Сегашното състояние на CGI е резултат от иновации в решаването на компютърни алгоритми и подобряване на плътността на интегралните схеми, заедно с разработването на различен софтуер.

CGI е не само ефективен, но и рентабилен. Това е по-евтина алтернатива от всеки друг тип анимация, да не говорим за необходимостта от изграждане на миниатюрни декори и скъпи сценарии. Разбира се, има своите слабости. CGI аниматорите все още не са уловили сложни човешки емоции и движения.

Колкото и реалистично да е едно анимирано човешко същество, то все пак ще има ограничени движения и реакции. Американският психолог Пол Екман е класифицирал човешките емоции в 6 типа, които присъстват във всички хора по света. 6-те емоции, които той призна, са щастие, тъга, изненада, страх, гняв и отвращение. Той добави седма емоция, по-късно, на презрение.

Аниматорите все още не са успели да уловят всички гореспоменати емоции, но с технологичната метаморфоза, която се случва всеки ден, това може скоро да стане реалност.

И така, какво е бъдещето на аниматорите и аниматорите?

Е, това е безкраен процес и бъдещето изглежда светло за аниматори и аниматори. От една страна, фотореалистичното изобразяване се използва все повече в анимацията.

Това беше опустошителна смърт за Пол Уокър, фен на франчайза на Бързи и яростни и филмовото братство като цяло. Още по-разочароващо беше фактът, че той почина по средата на снимките на Furious 7.

Но това не спря заснемането на филма, целият филм беше завършен с помощта на фотореалистично изобразяване, където дигитален двойник или виртуален актьор, допълнен с външния вид и подобието на Пол Уокър, заедно с брата на Уокър. за да завърши филма.

Тази технология, която до голяма степен е недостъпна, би била безполезна във филма преди около десетилетие и вероятно щеше да бъде архивирана. Преждевременната смърт на главния актьор ще доведе до отмяна на всички снимки. В екстремни случаи, когато харченето и анулирането на милиони не биха били опция, е вероятно студиото да похарчи милиони, снимайки отново с нов актьор с надеждата да спаси филма.

Не е далеч денят, в който снимките ще бъдат по-евтино предложение, тъй като ще бъде много по-лесно да замените актьорите с тяхната цифрова прилика. Представете си, че един актьор може да бъде дигитално възкресен, отдавна мъртъв или недостъпен за конкретна снимка в резултат на програмен конфликт.

Науките за анимацията ще продължат да се развиват и да нарастват до мащаб, който може да надхвърли настоящия сценарий. Човешкият ум е неограничен. Докато имаме мечтатели, ще има постоянен поток от модерни технологии, извеждащи анимацията на следващото ниво.

Category: gpu

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.