GPU изобразяването променя играта

By | октомври 31, 2021

Създаването на виртуални 3D среди за анимация или игри е невероятен процес, който се разви през последните няколко десетилетия. Тази задача включва изграждане на 3D среда в рамките на специален софтуер. Резултатите могат да бъдат впечатляващи и тези техники ни донесоха шедьоври във филма и анимацията, като Toy Story или Frozen. Този метод на Pixar беше пионер със създаването на първата Toy Story и оттогава стана по-достъпен в телевизията, игрите и онлайн видео анимацията. Доскоро имаше голяма бариера за достъп до този вид видеоработа от малко студио или един човек.

Създаването на това зашеметяващо цифрово изображение може да отнеме много време: компании като Pixar ще имат специални екипи, посветени единствено на сценичното осветление или само на създаването на материали, например. Едно от най-големите препятствия за преодоляване е времето, необходимо за обработка на компютрите за изобразяване на всяка снимка в производството. Например, използването на един компютър от висок клас в типична продукция на Pixar ще отнеме средно 24 часа за изобразяване на видео кадър. Обикновено са необходими 24 изображения за една секунда от видеото, което ще отнеме 400 години, за да произведе 100-минутен филм с помощта на един компютър.

https://sciencebehindpixar.org/pipeline/rendering

За щастие на Pixar, те използват така наречената ферма за изобразяване или за целите на изобразяване на мрежа от компютри, свързани заедно. Те използват 2000 машини, свързани заедно, за да заснемат своите изображения, което значително допринася за времето за изобразяване. Дори и с този тип мощност, изобразяването може да бъде трудно за управление.

През последните години специализирани компании разработиха софтуер, който е съвместим с графични карти от висок клас, съвместими с конструирането на обикновени компютри, за да подпомогнат процеса на изобразяване. Пазарът на графични карти или графични процесори се повиши с нарастването на компютърните игри сред младите хора и младите възрастни, което означава, че тяхната мощност се увеличава и цената намалява. Otoy е една от онези компании, които разработиха нов двигател за изобразяване на 3D изображения, който използва традиционна GPU и CPU обработка.

Otoy пише: „OctaneRender® е първият и най-бърз ускорен, безпристрастен и физически правилен рендер в света.“

Има редица различни продукти, които се зареждат в GPU-базирани машини за изобразяване; като Redshift, Arnold и V-Ray. Всички те имат плюсове и минуси, но основното предимство е увеличаване на скоростта на изобразяване, както за работа с предварителен преглед, така и за краен изход.

Друго предимство на използването на базиран на GPU двигател за изобразяване е, че GPU е много по-лесен за надграждане в система. Вместо да се надграждат много различни компоненти, нова графична карта може да бъде поставена в старата версия. Можете също да свържете няколко графични карти заедно и да продължите да увеличавате скоростта на изобразяване и в домашна система.

Това е вълнуваща технология за фрийлансъри и по-малки студия и ще отвори вратата за създаване на зашеметяващи 3D изображения за разумен период от време, с хардуер на добра цена.

https://sprocketmediaworks.com/2021/03/11/gpu-rendering-is-changing-the-game/

Category: gpu

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *